Kortesjen

Kortesjen

onsdag 30. juni 2010

No e det ikke lenge tel :-)

No e det ikke lenge tel at vi skal start på ferie :-) Første del går uten vogna, men vi bor så bra på Møllenhaugen på Ramberg i Bø i Vesterålen der han Enok vaks opp :-) Å som eg gler meg!!! Skal bi så godt å få se Vesterålen og Vesterålsfjellan igjen.
Rart kor godt eg trives der. Det va som å kom heim første gangen eg kom dit for 11 år sian. Tia går.... Like godt å kom dit hver gang. Sett attme kjøkkenbordet å sjå over på Hadseløya... nesten håp på litt dårlig vær så eg kan få sjå tungsjyen bryt. Å da e det godt å vær tel, da e det godt å vær ho Liv :-)) Gleda meg tel å treff igjen alle, familie og venner. Å få en god klem hos ho svigermor :-) Kan nesten ikke bi bedre... fortsettelse følger.... ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar